Pentru cei care incep doar, este important sa stiti ca, calitatea unei strategii bine utilizate conteaza mai mult decat investitia unei sume mari de bani in ceva prost planificat. In aceasta postare va aratam cum puteti crea un cont in Google Ads (numit anterior Google Adwords, desi ambele nume sunt inca utilizate).

Sfaturi pentru imbunatatirea campaniilor AdWords

Google a fost un an plin de schimbari pozitive care, probabil, au marcat un inainte si un timp in istoria gigantului tehnologic si, in consecinta, in afaceri, acest lucru a adaugat schimbarilor economice si ale consumatorilor pe care le-a lasat pandemia globala. S-a dovedit a fi un peisaj mai competitiv, dar cu inca oportunitati mari pentru comertul online.

Cunoasterea foarte buna a acestui instrument va va permite sa beneficiati la maxim de campanii, sa va construiti campaniile publicitare cu cele mai bune sfaturi si sa va inarmati cu cea mai potrivita strategie in functie de nevoile dvs.

Cum sa deschizi sau sa creezi un cont AdWords?

Pentru a incepe, va trebui sa accesati pagina Google Ads. Pentru a face acest lucru, va explicam cum puteti face asta pas cu pas de la zero, astfel incat sa nu va pierdeti pe drum si sa beneficiati la maxim de acest puternic instrument de marketing digital .

Obiectivul este de a ajunge la o anumita audienta prin cuvinte pe care utilizatorul le cauta sau aratandu-le in locurile prin care potentialul dvs. client navigeaza de obicei.

In primul caz de a ajunge la un anumit public prin intermediul cuvintelor cheie (in continuare, cuvantul cheie) Adwords functioneaza pentru a ajunge la cautari specifice, permitandu-va sa ajungeti la persoane care au nevoie de produse sau servicii specifice .

Comparativ cu Facebook (celalalt monstru publicitar), desi poate avea un potential mai mare, ajungeti la un public mai raspandit, iar instrumentul va permite mai putine optiuni de control; in egala masura, ambele canale nu sunt exclusive, dimpotriva, iar fiecare combinat la momentul corect al palniei va va face sa va completati strategia la un nivel de 360.

Asa cum am spus. Adwords va permite sa ajungeti direct la persoane care solicita produse sau servicii specifice. De exemplu, daca cineva doreste sa caute „lacatusi de 24 de ore” sau „imbracaminte de transport gratuit” si sa caute prin Google, putem cumpara acele cuvinte cheie sau variatii si sa apara pe pagina motorului de cautare printr-un anunt, intrand in licitatie cu alte companii care liciteaza si pentru acele cuvinte cheie, Google va arata toate optiunile legate de cautarea cea mai apropiata si printr-un algoritm cu multe variabile ( printre ele se va afisa cpc-ul prevazut pentru acel cuvant cheie , dar nu numai) una sau alta reclama in diferite pozitii.

Pasi pentru crearea contului dvs. AdWords

Accesati pagina Google Ads

  1. Introduceti contul Google, aveti nevoie de un gmail pentru a-l crea si introduce parola
  2. Adaugati numele companiei si site-ul web pe care doriti sa lucrati.

Google va ofera sa urmati pasii vrajitorului, daca este prima data cand faceti reclama, in acest articol vom continua in modul expert pentru a obtine la maxim instrumentul.

  1. Dupa crearea contului AdWords, veti vedea derularea „noii campanii”. Alegeti obiectivul pe care doriti sa-l atingeti: vanzari, oportunitati de vanzare, trafic catre site-ul web … nu acorda importanta acestui punct, nu s-a dovedit ca afecteaza eficienta campaniilor. Mai jos va trebui sa alegeti ce tip de campanie doriti.

Tipuri de campanii in anunturile google

Cautare (sau Cautare in engleza). Este cea mai utilizata optiune, cea care functioneaza astfel incat campaniile sa apara in toate motoarele de cautare care sunt partenere ale Google Google.com sau Ask.com.

Afisa. Anunturile pentru aceasta campanie apar pe toate paginile care nu sunt de cautare, cum ar fi paginile de ziare sau marcile in care poate aparea publicitate audiovizuala.

Video
Cerere
Inteligent
Cumparaturi
Descoperire

In acest articol ma voi concentra pe explicarea in profunzime a primului tip de campanie care este cea mai importanta: Campanii de cautare / Cautare. Desi conceptele si sfaturile vor fi utile si pentru alte tipuri

  1. In acelasi panou al noii campanii, selectati rezultatele pe care doriti sa le obtineti: vizite pe site-ul web, apeluri telefonice sau descarcari de aplicatii . Alegeti primul si adaugati site-ul site-ului dvs., continuati!
  2. Adaugati un nume campaniei si asigurati-va ca acest nume reflecta obiectivul – tara si tipul campaniei. De exemplu: ES-Search-Brand (campania pentru Spania in reteaua de cautare, cu cuvinte cheie cu numele marcii noastre). Pe masura ce ai mai multe campanii, alegerea numelui corect iti va face munca mult mai usoara.

Urmatorul pas este sa alegeti daca doriti campania in reteaua de cautare sau afisare, va recomandam sa aveti intotdeauna o campanie pentru fiecare optiune. Deci selectam doar reteaua de cautare, care este tipul de campanie pe care dorim sa o desfasuram.

  1. Alegeti locatia: O tara, mai multe tari sau un oras, decideti publicul unde doriti sa afisati reclamele. Alegeti limbile, * Sfat: daca sunt cuvinte de nisa, alegeti toate limbile, daca sunt cuvinte cu mult trafic, alegeti numai limba din zona dvs. geografica.
  2. Alegeti audiente: puteti restrange audientele pentru publicul dvs. si, de asemenea, puteti exclude persoanele care nu sunt in afara audientei dvs., va recomand daca nu aveti clar sa lasati campaniile deschise si dupa doua, trei saptamani pentru a ajusta publicul.
  3. Alegeti bugetul ZILEI al campaniei dvs., retineti ca este suma medie pe care doriti sa o investiti pe zi, daca lucrati cu un buget lunar in departamentul dvs., faceti calculul si retineti ca Google are voie sa cheltuiasca pana la dublarea dvs. Buget mediu zilnic, verificati bugetul cel putin saptamanal.
  4. Alegeti primele oferte

Va recomandam sa va informati mai intai despre conceptele de baza ale sumelor licitate pentru anunturi pentru a cunoaste cele mai bune optiuni de oferta in functie de obiectivele campaniei si asta depinde de mai multe lucruri, cum ar fi costul si rezultatul cuvintelor cheie.

Oferta pentru obiective

Nu este acelasi lucru sa vrei sa consolidezi imaginea marcii decat sa obtii trafic datorita reclamelor, nu? Din acest motiv, metoda de licitare nu este aceeasi pentru toate campaniile. Totul depinde de obiectivele afacerii. Aici va explicam ce tip de strategie de oferta este cea mai buna pentru fiecare strategie.

Licitarea automata

Este cea mai usoara modalitate de a licita, puteti alege limita zilnica pe care doriti sa o setati in oferta, iar Adwords va creste si va reduce oferta pe baza clicurilor pentru a obtine cat mai multe.

Licitatie inteligenta pentru strategii care cauta clientii sa ia o anumita actiune pe site-ul web. Acest instrument Google functioneaza pentru a optimiza conversiile fiecarei licitatii cu sume licitate automate. Exista urmatoarele optiuni: CPA directionat, ROAS tinta, maximizarea clicurilor, maximizarea conversiilor, maximizarea valorii conversiilor, cota de afisare a tintelor si CPC imbunatatit.

Sume licitate manual

Puteti alege o oferta prestabilita. Aceasta strategie inseamna ca trebuie sa revizuiti ofertele CPC mai des, dar ajuta la controlul asupra acestora. Atunci cand creati o campanie este recomandat sa alegeti intotdeauna aceasta optiune si incepand cu a treia saptamana puteti sa o schimbati la licitatie inteligenta daca doriti si aveti suficiente conversii:

Costul pe clic (CPC) acorda prioritate clicurilor, astfel incat este cea mai buna strategie pentru cresterea traficului pe pagina. In Google Ads, veti plati doar pentru fiecare clic pe care il fac pe anunturi, suma pe care o puteti vedea in fiecare anunt. Majoritatea utilizatorilor care incep sa utilizeze AdWords aleg acest tip de oferta, care stabileste o suma licitata cost-pe-clic maxim (suma maxima pe care agentul de publicitate este dispus sa o plateasca).

Oferta de costuri de vizualizare (CPV) . Aceasta strategie de oferta functioneaza pentru videoclipurile de pe YouTube pentru care agentul de publicitate plateste de fiecare data cand cineva isi vizioneaza videoclipul printr-un sistem de oferte CPV in care agentul de publicitate alege suma maxima pentru care este dispus sa plateasca. . Aceasta strategie ajuta la cresterea vizualizarilor videoclipurilor.

  1. Extinderea reclamelor. Exista numeroase tipuri de extensii, nu este necesar sa lucrati cu fiecare tip si, de asemenea, unele nu vor mai potrivi afacerea sau sectorul dvs. Este recomandat sa aveti cel putin doua sau trei extensii de link de site, text evidentiat si apel (aceasta este o extensie foarte valoroasa pentru utilizatorul cand utilizeaza telefonul mobil) personalizate pentru fiecare grup de anunturi. In aceasta optiune, puteti alege sa adaugati una, doua sau douazeci, va recomand calitatea extensiei mai mult decat cantitatea. A nu include nicio extensie nu ar trebui sa fie o optiune pentru dvs., deoarece este inca un punct pentru a creste nivelul de calitate al anuntului.
  2. Grupuri de anunturi. In cadrul fiecarei campanii, puteti adauga mai multe grupuri de anunturi intr-un mod foarte usor si apoi vizualizati valorile fiecarui anunt si organizati cuvintele cheie. Recomandarea este sa lucrati cu un cluster pe teme, orase, tipuri de produse … exista o mie de optiuni, dar cheia este ca fiecare grup de anunturi difera de celelalte. Cu cat exista mai multa relatie intre cuvantul cheie si copia anuntului, cu atat este mai bine sa contribuie la cresterea clicurilor si a vanzarilor. In plus, datorita grupurilor de anunturi puteti analiza performantele fiecarui grup separat si puteti lua decizii mai bune.

Daca campania este activa, in coloana din stanga vor aparea un buton verde si starea Apt.

  1. Cuvinte cheie (cuvinte cheie): este punctul care declanseaza anunturile, atunci cand exista o coincidenta intre cuvintele pe care utilizatorul le cauta si cuvintele noastre cheie, (pe langa alte elemente, cum ar fi cpc-ul nostru alocat, cel al concurentei, viteza de incarcarea paginii si alti factori) rezultatul defineste ce anunt este afisat si care nu si, daca da, in ce pozitie este afisat.

Cuvintele cheie au mai multe tipuri de potriviri (lat, expresie si exact) si in functie de tip, variaza atat cpc cat si latimea cautarii.

  1. Reclama din Google Ads. Anuntul text extins (recomandam sa incepeti cu acest tip) are o structura foarte simpla si usor de inteles:

Titlul 1. Acolo unde ar trebui sa apara cuvantul cheie, maximum 30 de caractere
Titlul 2. Informatii care explica produsul in maximum 30 de caractere
Titlul 3. Nu este obligatoriu, dar foarte recomandat

Descrierea 1 si descrierea 2. In aceste randuri, cea mai importanta parte a reclamei si caracteristicile sale distinctive trebuie sa apara in maximum 90 de caractere, fiecare. De exemplu, daca anuntul dvs. doreste sa afiseze transport gratuit, aceste linii ar trebui sa includa apeluri de atentie precum „transport gratuit!”.

Traseul 1 si traseul 2: sunt afisate dupa url si dupa „/” se recomanda utilizarea cuvintelor cheie.

URL vizibila. Includeti o adresa URL personalizata, configurati textul anuntului pentru a se potrivi cu destinatia (sau pagina de destinatie) pe care doriti sa o trimiteti.

Si pana aici, toti pasii pentru a crea prima dvs. campanie in Google Ads, faceti clic pe mergeti la campanie si veti fi creat campania dvs. cu succes.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here