In marketingul digital, continutul este catalogat ca fiind regele sau regina de pe tabla de sah. Pentru o firma este esential sa incerce sa-si construiasca un brand online pe termen lung, iar din acest punct de vedere bugetul alocat pentru servicii content writing este crucial. Continutul este ceva ce va ramane “pentru totdeauna”, ceea ce inseamna ca merita timpul si resursele financiare necesare pentru a-l crea o data si pentru a-l folosi pentru totdeauna. – Conform Mogu.ro – Agentie de SEO si Marketing Online

Content marketingul este o strategie care necesita efort, timp si, desigur, uneori bani. Investitia in servicii de content writing este strategia numarul 1 pe care aleg sa o urmeze cele mai multe business-uri de start-up atunci cand se lanseaza pe piata.

Incotro ar trebui sa se orienteze o firma daca vrea sa creeze continut pentru afacerea sa? E usor de raspuns la aceasta intrebare pentru ca oportunitati sunt peste tot.

Avand in vedere ca peste 84% dintre utilizatorii online se asteapta ca brandurile sa creeze continut care sa ofere solutii, experiente, divertisment si evenimente, cu siguranta nu vreti sa evitati adevarul marketing de continut.

Deci iata in continuare cele mai importante tipuri de continut de marketing pe care le puteti utiliza pentru dezvoltarea afacerii.

1. Servicii content writing pentru bloguri

Blogging-ul este unul din cele mai importante instrumente pe care le puteti folosi pentru a va promova afacerea. In plus, este gratuit, ceea ce e grozav. Totusi, pentru a gandi subiecte bune si pentru a scrie postari de calitate, nu e atat de usor si nu e la indemana oricui.  De aceea, o firma poate contracta servicii content writing oferite de o agentie externa. Daca postarile de pe un blog nu sunt de calitate si nu sunt optimizare seo, afacerea poate rata un instrument de marketing extrem de valoros.

Ar trebui sa ne gandim la blogging ca la un mod de comunicare entitate – publicul sau. Postarile ar trebui sa fie despre ceea ce cauta vizitatorii si despre ceea ce ar putea aprecia. Multe bloguri scriu despre activitatea firmei, despre produsele oferite, despre caracteristicile acestora si … cam atat. Rareori vezi un blog care sapa adanc si povesteste despre modul in care acel produs, acea caracteristica sau acel continul il ajuta de fapt pe CITITOR.

Printre beneficiile bloggingului se numara comunicarea cu publicul angajat, oferirea unui plus de valoare pentru clientii fideli, furnizarea de continut valoros ce ar putea fi distribuit pe alte platforme, oportunitati seo grozave, o modalitate excelenta de a construi expunere, de a creste site-ul pe Internet etc.

2. Servicii content writing: Postari social media

Orice business de succes ar trebui sa fie activ pe platformele de socializare, in fiecare zi. Ce e minunat la social media este faptul ca oportunitatile sunt practic nelimitate. Puteti alege retelele preferate pentru distribuirea continutului si puteti crea un public unic pentru fiecare site. Important este sa fiti consecvent. Daca vreti ca acest lucru sa functioneze, trebuie sa va angajati sa postati aproape zilnic. Daca nu faceti acest lucru, veti pierde audienta si oportunitati.

3. Servicii content writing: Email marketing.

Si acest tip de continut aduce rezultate importante. Va ofera posibilitatea de a colecta informatii de la potentialii clienti si capacitatea de a ajunge la acestia, oricand doriti. In cazul blogului, site-ul asteapta ca cineva sa citeasca articolele. In cazul conturilor social media, site-ul are speranta ca cineva este online pentru a vedea continutul postat si ca nu exista algoritmi – obstacole. In schimb, in cazul email marketingului – firma poate sa trimita un mesaj publicului oricand doreste. Nu exista algoritmi speciali – doar dorinta destinatarului de a deschide mesajul din Inbox.

4. Servicii content writing: advertoriale seo.

Acesta este un alt tip de continut care poate fi utilizat pentru atragerea intresului. Advertorialele seo se pot publica pe site-uri cu autoritate sporita si pot contine linkuri spre site-ul unui business. Astfel, ele indeplinesc un dublu rol: sunt eficiente pentru strategie de construire a linkurilor si atrag potentialii clientii datorita continutul de valoare pe care il ofera.

Pentru ca volumul necesar de continut, sub orice forma, este intr-o continua crestere pentru orice business modern, angajarea unei agentii care poate oferi servicii content writing poate fi o solutie foarte inteligenta.