Sunteti gata sa produceti cel mai bun continut SEO din acest an? Cititi mai departe pentru a afla cateva sfaturi cheie care va vor ajuta sa creati continut SEO extraordinar.

Continutul SEO se refera la public. Daca doriti sa va imbunatatiti marketingul de continut si sa vedeti rentabilitatea investitiei reale, trebuie sa utilizati practici care va vor aduce cu adevarat beneficii. Continutul extrem de clasat, care genereaza trafic si clienti potentiali, este intotdeauna axat pe utilizator, in primul rand.

Agentia de publicitate fluier.ro va prezinta cateva sfaturi de top pentru a va ajuta sa creati cel mai bun continut (cel mai citit, cel mai comun si cel mai valoros) din acest an, si nu numai.

Relatia dintre SEO si Marketing de continut

Pur si simplu, continutul excelent este baza succesului SEO.

Continutul original de inalta calitate este baza tuturor celorlalte eforturi SEO. Tocmai de aceea, Tabelul periodic al succesului SEO incepe cu „elementele” de continut, cu calitatea continutului ca element principal.

Ce este continutul SEO?

Pentru a intelege ce inseamna continutul SEO , este util sa va uitati la expresia din doua parti:

Prima parte – „SEO” (optimizarea motorului de cautare) – este procesul de optimizare a site-ului si a continutului dvs., astfel incat acesta sa apara mai sus in paginile cu rezultatele motorului de cautare pentru termeni de cautare specifici.

A doua parte – „continut” – este orice informatie pe care o publicati online care poate fi indexata de motoarele de cautare. Aceasta include continutul site-ului, postari de blog, imagini, advertoriale, grafica si videoclipuri.

Deci, in ansamblu, continutul SEO este orice continut creat pentru a creste clasamentul motorului de cautare si, prin urmare, traficul catre site-ul dvs. 

Motoarele de cautare isi afiseaza rezultatele cautarii organice in functie de relevanta si autoritatea unei pagini web. Relevanta este determinata de frecventa cu care utilizati cuvinte cheie si fraze specifice in continutul unei pagini web, iar autoritatea este determinata de numarul de backlink-uri de incredere care indica pagina respectiva.

Pentru a face continutul mai prietenos cu SEO, continutul dvs. ar trebui sa fie organizat logic, sa contina cuvinte cheie relevante si sa fie scris cu publicul in minte.

Diferenta dintre SEO si Marketing de continut

In general vorbind, SEO este mai tehnic, cu accent pe proiectarea si structura site-urilor web. Aceasta implica imbunatatirea accesibilitatii site-ului, utilizarea cuvintelor cheie relevante , optimizarea metadatelor si crearea de linkuri de inalta calitate. Toate aceste lucruri functioneaza impreuna pentru a ajuta fiecare pagina web sa se claseze mai sus in motoarele de cautare pentru termeni de cautare specifici.

Marketingul de continut, pe de alta parte, implica publicarea de continut util pe site-ul, blogul si conturile dvs. de socializare pentru a atrage si pastra publicul tinta si, in cele din urma, pentru a stimula interesul pentru produsele si serviciile dvs.

Exista o suprapunere intre cele doua:

Optimizarea continutului pentru motoarele de cautare il ajuta sa se claseze mai bine, astfel incat veti atinge mai multe obiective de marketing pentru continut.

Publicarea continutului de calitate va imbunatati autoritatea si relevanta site-ului dvs. web si, prin urmare, ii va spori puterea SEO.

Optimizarea continutului On-page

Continut bun si SEO functioneaza mana in mana. Fara unul, nu veti avea prea mult succes cu celalalt – daca nu aveti continut de inalta calitate pe care il doresc motoarele de cautare , clasamentul dvs. SEO si cititorii dvs. vor fi probabil scazute. In acelasi timp, nici cel mai bun continut nu va face prea mult bine daca cumparatorii dvs. tinta nu sunt capabili sa il gaseasca atunci cand cauta.

De aceea, este important sa puteti scrie in mod consecvent continut SEO-friendly, pe care oamenii sa-l bucure sa citeasca. Avand in vedere acest lucru, iata cateva sfaturi si cele mai bune practici pentru a obtine continut excelent si SEO.

Concentrati-va pe cuvinte cheie – dar nu prea mult

Cuvintele cheie inca mai au un loc in strategia dvs. SEO, asigurati-va ca le folositi cu atentie si organic in continutul dvs. in timp ce incercati sa utilizati expresii de cuvinte cheie in plus fata de cuvinte cheie individuale. Utilizarea unei expresii de cuvinte cheie in titlul dvs. ar putea sa nu constituie titlul cel mai interesant sau mai intelept, dar va face ca articolul dvs. sa fie mai probabil vizionat de publicul dvs. tinta.

Folositi corect titlurile

Titlurile sunt un aspect esential, dar adesea trecut cu vederea, al unui bun SEO. Etichetele antet sunt etichetele HTML care variaza de la H1 la H6 si sunt utilizate pentru a crea o schita si pentru a adauga o structura unui articol sau postare de blog. Utilizarea cu intelepciune a titlurilor poate ajuta Google sa analizeze subiectul principal al articolelor mai lungi.

De exemplu, este esential sa includeti o eticheta H1 pe fiecare pagina, dar sa utilizati doar una. Etichetele H1 multiple pot confunda motoarele de cautare, sugerand ca continutul se refera la mai multe subiecte principale. De asemenea, nu utilizati acelasi text in antet pentru fiecare pagina.

Optimizati durata mesajelor dvs.

Google tinde sa prefere articole mai lungi. Un studiu arata ca lungimea medie a unui rezultat al cautarii pe prima pagina pe Google este de 2000 de cuvinte .

Desi nu este necesar sa scoateti o postare de acea lungime de fiecare data cand va actualizati blogul, probabil ca veti avea mai mult noroc daca aveti tendinta de a crea postari mai lungi in general. Impartirea postarilor lungi in bucati usor de gestionat pentru cititorii dvs. (folosind subtitluri si liste) va poate ajuta sa preveniti temutul „perete de text”.

Utilizati expresii specifice locatiei

Cand oamenii efectueaza cautari online, cauta frecvent companii locale. Acest lucru este valabil mai ales atunci cand cauta pe dispozitivele lor mobile.

Daca aveti o companie locala, asigurati-va ca includeti termeni geo-specifici in expresiile cuvintelor cheie pentru a va asigura ca continutul dvs. apare in mod evident in acele cautari. Utilizati aceste expresii de cuvinte cheie specifice locatiei in titlurile dvs. si in etichetele dvs. H1 si veti vedea ca SEO local se imbunatateste rapid.

Optimizarea linkurilor

Link-urile de calitate sunt unul dintre cele mai importante ingrediente ale unei strategii SEO sanatoase. Ele ajuta Google si alte motoare de cautare sa masoare relevanta site-urilor web si sa ofere rezultate mai bune celor care cauta. Daca doriti sa va imbunatatiti clasamentul in motoarele de cautare, aveti nevoie de linkuri de calitate.

Dar dezvoltarea unui profil puternic de legatura nu este atat de simpla; mai intai, trebuie sa intelegeti ce face un link bun, ce face un link rau si ce puteti face pentru a va optimiza site-ul pentru rezultate mai bune. Vezi si alte informatii utile despre optimizare SEO, creare de continut, advertoriale SEo si multe altele pe fluier.ro.