In 2020, crearea povestilor creative Instagram ar trebui sa fie un element cheie in afacerea dvs. creativa. Indiferent daca sunteti fotograf, ilustrator, videograf sau chiar un proprietar de afaceri mici, crearea povestilor uimitoare pe Instagram va poate ajuta sa raspanditi cuvantul pe abilitatile voastre creative si sa va prezentati lucrarile catre un public mult mai mare. Povestile Instagram nu merg nicaieri ( imi pare rau, TikTok ), deoarece exista peste 500 de milioane de utilizatori activi zilnic si in crestere.

In acest articol, impartasim unsprezece sfaturi creative pe care le puteti utiliza pentru a proiecta Instagram Stories in 2020 pentru afacerea dvs. creativa. Foloseste aceste sfaturi pentru a-ti creste publicul online si pentru a-ti face munca in fata oamenilor potriviti in acest an.

Sfat # 1: Amestecati autenticitatea cu afacerile

Consumatorii sunt destepti, iar publicul tau este inteligent. Ei pot vedea chiar prin tine cand nu faci altceva decat sa impingi produsele si sa lucrezi noi asupra lor.

Cea mai buna abordare este sa formezi o legatura autentica cu publicul tau de pe Instagram Stories si sa-ti amesteci personalitatea cu mica afacere. Instagram Stories este un instrument excelent pentru a ajuta la formarea acestei conexiuni. Va sugeram sa amestecati continutul camerei personale cu continut profesional pentru a crea conexiuni semnificative cu publicul dvs.

Cand creati povesti dintr-o calatorie sau filmare incredibila, aratati continut video amuzant dintr-o perspectiva din culise, alaturi de lucrarea uimitoare pe care o creati. Este o modalitate excelenta de a arata ceea ce merge de fapt in crearea operei, in loc de rezultatul frumos.

Sfat # 2: Creeaza-ti propriul filtru AR Instagram Stories

Anul trecut, Instagram a permis publicului sa acceseze Spark AR Studio , permitand oricui sa creeze si sa trimita un filtru AR sa apara pe Instagram. Desi acesta este un instrument complicat, daca sunteti un designer sau un ilustrator, acesta poate fi instrumentul perfect pentru care puteti utiliza pentru a crea propriile filtre AR. Ulterior a scris un articol fantastic despre modul in care va puteti crea propriile filtre Instagram Stories.

Sfat # 3: Boomerang-urile obtin un upgrade

Ne place un boomerang bun aici , iar actualizarile lor recente ne-au simtit incantati sa le folosim din nou! Utilizatorii Instagram Stories pot lua acum un boomerang, apoi pot alege dintre trei efecte creative diferite pentru a le face unic. Noile efecte boomerang includ:

Slowmo: incetineste clipul la jumatate de viteza, realizand un clip de 2 secunde in loc de 1 secunda
Duo: regandeste videoclipul, adaugand o tranzitie stralucitoare
Ecou: adauga o estompare a miscarilor la cadrele video

Ne place sa folosim boomerang-urile in mod asemanator cu alte tipuri de povesti Instagram, dar sunt o modalitate excelenta de a adauga o nota de creativitate povestilor tale.

Sfat # 4: Utilizati o aplicatie pentru a proiecta Povesti Instagram

Exista o multitudine de aplicatii disponibile atat pentru iPhone, cat si pentru Android, care va vor ajuta sa creati machete frumoase pe Instagram Stories. Gasiti un stil care sa vorbeasca despre creativitatea dvs. si sa se potriveasca cu brandingul dvs. ca fotograf, videograf, ilustrator sau mic de afaceri. In mod ideal, doriti ca cineva sa va poata detecta povestile Instagram si sa o recunoasca instantaneu ca tine.

Sfat # 5: Utilizati modul de dispunere Instagram

Instagram a lansat recent posibilitatea de a crea colaje pe Instagram Stories. Tot ce trebuie sa faceti este sa deschideti modul de dispunere Instagram Stories, situat langa alte moduri, cum ar fi Boomerang, si vi se va solicita sa capturati o serie de imagini, sau sa accesati albumele pentru a le incarca direct de pe telefon. Exista mai multe optiuni de aspect diferite, in functie de stilul si numarul de imagini pe care doriti sa le utilizati.

Sfat # 6: Creeaza un storyboard

Un storyboard Instagram va ajuta sa planificati continutul potrivit pentru a posta si a va organiza continutul in modul in care doriti sa fie afisat. Acest lucru va ajuta sa va asigurati ca povestea dvs. curge cu usurinta si sa va pastrati publicul implicat Acesta este un sfat grozav daca puneti o suprapunere de text pe povestile voastre, deoarece va asigurati ca povestile dvs. raman coerente.

Utilizati acest sfat pentru a planifica promotiile de produse pe care doriti sa le introduceti pe Instagram. Daca introduceti un produs nou, planificati un storyboard in acelasi mod in care ati planifica orice alt tip de publicitate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here