Cu totii am devenit putin lenesi si suntem inactivi in ceea ce priveste activitatile din cauza pandemiei Covid-19. Pandemia Covid-19 a deranjat mai multe aspecte ale vietii noastre. Munca de acasa, instruirea online si limitarea guvernului la sali de sport au dus la o situatie in care nu stim unde si cand sa facem exercitii pentru a ramane sanatosi.

Un alt punct pe care ne place sa-l mentionam aici este ca este tentant pentru fiecare dintre noi sa stam departe de rutina sanatoasa. Dar, conform entuziastilor de stiinte medicale si fitness, este intotdeauna crucial, in circumstante normale si anormale, sa urmezi o rutina sanatoasa pentru bunastarea fizica si mentala. Iata cum pandemia Covid-19 poate afecta bunastarea noastra mentala si fizica.

Cum ne afecteaza Covid-19 bunastarea mentala si fizica?

Stam mai mult timp intr-un singur loc cand lucram de acasa. Poate duce la o situatie in care aveti dureri de gat si umeri, dureri de spate, dureri de cap si multe altele. Copiii sunt supusi mai dureri la ochi.

Munca de acasa ne-a schimbat si obiceiurile alimentare. Am vazut multi oameni consumand mai multe alimente si s-au ingrasat si, pe de alta parte, multi oameni si-au redus dieta.

Datorita stresului pandemiei Covid-19, multi oameni se confrunta cu anxietate, frica, tristete si multe altele in linii similare.

Toate acestea au dus la un efect negativ asupra bunastarii mentale si fizice.

Desi exista o multime de campanii de constientizare lansate de antrenori de fitness, oficiali guvernamentali si organizatii conexe, oamenii si-au asumat riscul sa o evite. Dar urmatoarea sectiune va va face sa va dati seama de ce este esential exercitiul intr-o rutina normala.

De ce este important exercitiul fizic in timpul / dupa pandemia Covid-19?

Exercitiul normal este crucial pentru fiecare dintre noi in conditii normale. Cu toate acestea, exista cateva motive pentru care exercitiul are o valoare mult mai mare in timpul pandemiei Covid-19.

Exercitiile fizice iti sporesc sistemul imunitar (sarcina principala este sa te feresti de Covid-19)

Cercetarile demonstreaza ca exercitiile fizice normale, intense sau moderate ne ajuta corpul sa lupte impotriva infectiilor corpului. Include si Covid-19.

Stai departe de a te ingrasa

Exercitiul regulat va asigura ca aveti un sistem corporal functional si arde calorii suplimentare consumate in timpul zilei.

Dormi bine noaptea

Speram ca sunteti de acord ca corpul nostru are nevoie de somn adecvat in timpul noptii pentru a-l mentine functional in timpul zilei. Exercitiile fizice asigura o noapte de somn de buna calitate. In plus, un somn bun duce la un sistem imunitar imbunatatit.

Fara anxietate sau stres

Aproape toti ne-am confruntat cu schimbari de dispozitie in timpul pandemiei Covid-19. Cel mai bun stimulent al dispozitiei este sa faci niste exercitii moderate in timpul zilei. De asemenea, reduce nivelurile de anxietate si stres.

Desi exercitiile de rutina sunt mai benefice pentru adulti, este necesar ca copiii / copiii sa urmeze o rutina pentru a ramane sanatosi. La fel ca exercitiile de ochi pentru copii, jocurile de interior cu parintii si fratii etc.

Ramane o intrebare fara raspuns despre cum sa ramai sanatos in timpul inchiderii coroanei? Ce activitati putem adopta pentru a ne feri de Covid-19? Urmatoarea sectiune va va prezenta toate masurile pe care le puteti lua pentru a ramane normal si sanatos in timpul Covid-19 si post Covid-19.

Cum sa ramai sanatos fizic in timpul pandemiei Covid-19?

Exista multe modalitati de a ramane puternic fizic in timpul pandemiei Covid-19, chiar daca salile de sport sunt centre de antrenament inchise. Cel mai bun exemplu este sa urmati rutina de exercitii la domiciliu.

Am mentionat cateva sugestii care va pot ajuta sa va imbunatatiti starea de bine fizica si mentala.

Declinare de responsabilitate – Daca aveti o afectiune cronica, va rugam sa consultati un ofiter medical inainte de a urma rutina mentionata aici.

Iesiti in aer liber cu o masca

Suntem de acord ca nu este recomandabil sa iesiti in timpul pandemiei Covid-19. Dar, avand o masca, cu toate liniile directoare de distantare sociala urmate, puteti merge cu bicicleta, drumetii si jogging in timpul orelor de dimineata. Va arde grasimi, calorii si va va mentine activ in timpul zilei.

Yoga

Am vazut multi influentatori desfasurand campanii de socializare in care au iesit din rutina lor normala si au luat provocari. Ne putem provoca pe noi insine sa avem cel putin cinci zile pe saptamana cand facem yoga. Yoga va poate mentine sistemul respirator sanatos, ceea ce va protejeaza de Covid-19.

Rutina regulata de exercitii cu familia

Cand poti avea o iesire cu familia, poti avea si o rutina de exercitii. Elaborati un plan despre modul in care intreaga familie se poate ridica dimineata devreme, merge pe jos, merge cu bicicleta sau poate juca un joc de fotbal. Acesta va va asigura ca dumneavoastra si familia dvs. ramaneti una langa alta si veti ramane sanatosi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here